Vi lär känna Ebba Isacsson

Ebba jobbar som kundansvarig och säljare inom affärsområdet Service Management och Automation. En väldigt varierande och social roll där hon varje dag får prata med våra kunder, prospekts, konsulter och partners. 

 

Vad har du tidigare jobbat med?
Jag har tidigare jobbat som Account Manager på Lime Technologies, ett svenskt bolag som utvecklar och säljer CRM-system. Där har jag primärt jobbat med nykundsbearbetning och ansvarat för hela införsäljningsprocessen från start till mål.

Vad har du fokus på just nu i ditt arbete?
Just nu håller vi på att ta in en ny leverantör så jag sitter och tar fram strategier för försäljning och marknadsföring kopplat till det. Utöver det är det fullt fokus på befintliga kunder och prospekts.

Vilka typer av utmaningar löser ni för era kunder? 
Vi hjälper våra kunder att implementera och vidareutveckla sina IT tjänster. Vi är riktigt vassa på ITSM och automationslösningar som effektiviserar våra kunders verksamhet och gör deras vardag enklare och roligare.

Hur är Zitac som arbetsplats?
Utvecklande och utmanande. På Zitac får man stort ansvar och möjlighet att testa sig fram och ta sig an nya utmaningar. Vid sin sida har man stöttande chefer och fantastiskt kompetenta kollegor som alltid ställer upp om man frågar om hjälp.

Vilka råd vill du ge till någon som skulle vilja jobba på Zitac?
Hör av dig till någon av oss som jobbar här och ta en lunch så berättar vi mer om hur det är att jobba här och vad vi söker i en ny kollega.


Vill du bli Ebbas kollega? Se alla Lediga tjänster på Zitac.