Vi är här för att hjälpa!

Står ni i startgroparna att införa Self-service för användarna men vet inte vart ni ska börja? Vill ni öka graden av automation men vet inte hur det går till? Har ni svårt att komma vidare med ert ITSM eller ESM projekt? Har ni vuxit ur er ITSM lösning och vill ta nästa steg?

Ni är inte ensamma i så fall. Det finns hundratals system att välja mellan och alla kunder vi stött på genom åren har olika behov. Att välja fel lösning kan bli en dyr läxa med risken att ineffektiviteten ökar.

Tillsammans på Zitac har vi över hundra års erfarenhet att leverera Servicedesk, ITSM och ESM lösningar till företag. Vi har jobbat med system från Symantec, Ivanti (HEAT och LANDESK), ServiceNow, Jira, BMC för att nämna några. Vi kan därför hjälpa verksamheter att välja rätt lösning utifrån verksamhetens behov.

Våra erfarna konsulter hjälper genom workshopmetodik att identifiera vart ni står idag och kartlägger vilka delar som är viktigast för er organisation framåt. Efter det sätts en gemensam plan för att nå era mål.

Kundcase

Capio satsar på Enterprise Service Management

"Zitac har hjälpt oss med en effektiv och enhetlig Enterprise Service Management lösning"
Jack Langgaard, Service Desk Manager, Capio

Läs hela kundcaset!

Varför Zitac som partner

  • Zitacs Service Management team har några av dem absolut bästa konsulterna i branschen
  • Strukturerad och erfaren implementationspartner som utmanar dig att ta nästa steg
  • Stark renommé med många positiva kundreferenser. Vi tror på långsiktiga partnerskap
  • Maximera din investering i ITSM och nå snabba resultat med vår erfarenhet

Vill du arbeta med en IT-partner i framkant?
Kontakta oss.