
Ivanti IT Lifecycle Management och Service Management är det bästa sättet att beskriva vår nygamla leverantör som bildades från bolagen Heat och LANDESK. Det nya Ivanti är ett av de ledande bolagen inom sina områden och en av våra snabbast växande leverantörer. Deras helhetssyn på IT infrastruktur i kombination med service management erbjuder en unik helhetssyn som är unik i branschen.
Men även de enskilda lösningarna för t.ex IT Asset Management, Service Management, Client, Mobile och Server Management, Patch Management och till sist IT Automation är väl etablerade på marknaden.
- Allt
- Nyhet
- Kundcase
- Utbildning
- Tjänst
Ivanti/MobileIron positionerar sig som Leader i IDC MarketScape
I IDC MarketScape för Unified Endpoint Management har Ivanti placerat sig som Leader.
Ivanti köper upp MobileIron och Pulse Secure
Ivantis tjänsteportfölj blir ännu mer heltäckande.
Ivanti utsedd till Leader i Gartner 2020 Magic Quadrant
Ivanti har positionerat sig som Leader i Gartners Magic Quadrant för IT Service Management-verktyg.
Svenska Mässan Gothia Towers hanterar klienter med Ivanti
Vi på Zitac är glada och stolta över att Svenska Mässan Gothia Towers AB har valt en Unified Endpoint Management lösning från Ivanti och Zitac.
Svenska Mässan Gothia Towers AB väljer Ivanti och Zitac!
Svenska Mässan Gothia Towers går från Microsoft SCCM och väljer att ta nästa steg inom klienthantering.
Ivanti Service Manager (powered by HEAT) – Kursöversikt
Utbildningen bygger på senaste tillgängliga versionen och riktar sig till personer som är bekanta med Ivanti Service Desk och därmed innehar en grundförståelse i produkt och gränssnitt.
Automation och Self Service hos Karlstads Kommun
Karlstads Kommun satsar på Self Service och Automation med Ivanti Service Desk för att underlätta för användarna och IT-avdelningen.
Zitac effektiviserar Octapharmas klienthantering
Zitac har fått det hedervörda uppdraget att leverera Ivantis Client till Octapharmas 5800 klienter.
Användarfokus i världsklass
Zitac levererade Ivantis integrerade IT Management system och ServiceDesk, som vi implementerade i tre steg.
Process Automation
Vi på Zitac har byggt mängder av processer till våra kunder, både specialanpassade och flera standardprocesser.
Servicedesk och support
Zitac erbjuder förstklassig support på hela er infrastruktur med lokal förankring i både Göteborg och Stockholm.
Patch Management
Patcha alla leverantörer direkt från SCCM-konsolen utan ytterligare infrastruktur eller utbildning.
LANDESK byter namn till IVANTI!
Vår ITSM leverantör LANDESK byter namn till Ivanti. Bolaget har utvecklat sin produktportfölj kraftigt och behöver ett namn som bättre speglar bolaget idag.