Ivanti vår strategiska partner inom ITSM och automatisering
Zitac har erfarenhet av att implementera, konfigurera och förvalta Ivantis plattformar inom IT Service Management, Asset Management och säkerhet. Vi hjälper er att maximera värdet av er investering i Ivanti.
Därför har vi valt Ivanti
Ivanti Neurons for ITSM är en av de mest kraftfulla plattformarna för IT Service Management (ITSM) och används av organisationer som vill digitalisera och effektivisera sin IT-leverans. Med stöd för processer som incidenthantering, förändringshantering, självservice och automation ger Ivanti verktygen för att skapa en strukturerad, skalbar och användarvänlig IT-organisation.
För oss på Zitac är Ivanti ett självklart val när vi hjälper medelstora och stora företag att få kontroll på sina IT-processer och ta nästa steg i sin serviceutveckling.
Analyst Report
2022 Gartner® Magic Quadrant™ för UEM
Gartner placerar Ivanti som marknadsledare inom UEM.
Analyst Report
2022 Gartner® Magic Quadrant™ för ITSM
Gartner placerar Ivanti som marknadsledare inom ITSM.
Kundcase
Capio satsar på Enterprise Service Management
"Zitac har hjälpt oss med en effektiv och enhetlig Enterprise Service Management lösning"
Jack Langgaard, Service Desk Manager, Capio
Läs hela kundcaset

Varför Zitac som partner
- Zitacs Service Management team har några av dem absolut bästa Ivanti konsulterna
- Strukturerad och erfaren implementationspartner som utmanar dig att ta nästa steg
- Stark renommé med många positiva kundreferenser. Vi tror på långsiktiga partnerskap
- Maximera din investering i Ivanti och nå snabba resultat med vår erfarenhet

Zitacs Service Management experter
Stärk upp med våra duktiga konsulter
Om ni är i behov av att resursförstärka ett projekt eller behöver en konsult eller ett team som kan stötta er under en tidsbestämd period, så erbjuder vi marknadens mest kompetenta konsulter inom Digitalisering och Automation. Oavsett om ni är i behov av tekniskt kompetenta resurskonsulter eller framåtlutade projekt- och förändringsledare med högsta kompetens inom Ivanti så är ni varmt välkomna att ta kontakt för förfrågan.
"En bra partner väntar inte på en spec från oss "det här ska göras", vi vill se en proaktivitet i mycket. Vi ser gärna att man har en partner som är expert på verktyget i sig självt och kommer med förslag till eventuella implementationer eller förbättringar för att passa vår verksamhet. Zitac har visat sig vara en sådan partner"
Jack Langgaard, Service Desk Manager, Capio
Blogginlägg
Tre fördelar med Enterprise Service Management
Vad är egentligen ett Enterprise Service Management system? Och vad är fördelarna med att skala upp sin ITSM lösning och gå utanför vanlig IT? I denna artikel benar vi ut vad skillnaden är mellan ITSM och ESM samt ger ett par exempel på när en ESM lösning lönar sig i organisationen.
IT Säkerhet - Förväntning vs. Verklighet
IT Säkerhet är ett ämne dagarna som dessa. Hotet för nya säkerhetsincidenter har ökat markant det senaste och attacker som "Coop-incidenten", "Norsk Hydro" och andra nu kända fall som nu blivit uppmärksammat i media gör att fler verksamheter har fått upp ögonen för hotbilden.
Vill du arbeta med en IT-partner i framkant?
Kontakta oss.
Skriv i dina uppgifter så kontaktar Sofia dig.