Ivanti logo

Ivanti IT Lifecycle Management och Service Management är det bästa sättet att beskriva vår nygamla leverantör som bildades från bolagen Heat och LANDESK. Det nya Ivanti är ett av de ledande bolagen inom sina områden och en av våra snabbast växande leverantörer. Deras helhetssyn på IT infrastruktur i kombination med service management erbjuder en unik helhetssyn som är unik i branschen.

Men även de enskilda lösningarna för t.ex IT Asset Management, Service Management, Client, Mobile och Server Management, Patch Management och till sist IT Automation är väl etablerade på marknaden.

  • Allt
  • Utbildning
  • Tjänst
  • Nyhet
  • Kundcase
16 - 17 Nov
Utbildning

Ivanti Unified Endpoint Manager (fd LANDESK Management Suite)

Utbildningen bygger på den senaste Ivanti Enpoint Manager versionen och riktar sig till personer som har arbetar med Ivanti.

Tjänst

Ivanti Neurons

Christian berättar om det senaste tillskottet i Ivantis produktportfölj.

Nyhet

Ivanti/MobileIron positionerar sig som Leader i IDC MarketScape

I IDC MarketScape för Unified Endpoint Management har Ivanti placerat sig som Leader.

Nyhet

Ivanti köper upp MobileIron och Pulse Secure

Ivantis tjänsteportfölj blir ännu mer heltäckande.

Nyhet

Ivanti utsedd till Leader i Gartner 2020 Magic Quadrant

Ivanti har positionerat sig som Leader i Gartners Magic Quadrant för IT Service Management-verktyg.

Nyhet

Svenska Mässan Gothia Towers hanterar klienter med Ivanti

Vi på Zitac är glada och stolta över att Svenska Mässan Gothia Towers AB har valt en Unified Endpoint Management lösning från Ivanti och Zitac.

Kundcase

Svenska Mässan Gothia Towers AB väljer Ivanti och Zitac!

Svenska Mässan Gothia Towers går från Microsoft SCCM och väljer att ta nästa steg inom klienthantering.

Utbildning

Ivanti Service Manager (powered by HEAT) – Kursöversikt

Utbildningen bygger på senaste tillgängliga versionen och riktar sig till personer som är bekanta med Ivanti Service Desk och därmed innehar en grundförståelse i produkt och gränssnitt.

Kundcase

Automation och Self Service hos Karlstads Kommun

Karlstads Kommun satsar på Self Service och Automation med Ivanti Service Desk för att underlätta för användarna och IT-avdelningen.

Kundcase

Zitac effektiviserar Octapharmas klienthantering

Zitac har fått det hedervörda uppdraget att leverera Ivantis Client till Octapharmas 5800 klienter.

Kundcase

Användarfokus i världsklass

Zitac levererade Ivantis integrerade IT Management system och ServiceDesk, som vi implementerade i tre steg.

Tjänst

Enterprise Service Management

ServiceDesk revolutionen händer nu!

Tjänst

GDPR automation

Efterlev GDPR med automation.

Tjänst

Process Automation

Vi på Zitac har byggt mängder av processer till våra kunder, både specialanpassade och flera standardprocesser.

Tjänst

Servicedesk och support

Zitac erbjuder förstklassig support på hela er infrastruktur med lokal förankring i både Göteborg och Stockholm.

Tjänst

Patch Management

Patcha alla leverantörer direkt från SCCM-konsolen utan ytterligare infrastruktur eller utbildning.

Tjänst

IT Asset Management

Full kontroll på dina tillgångar

Nyhet

LANDESK byter namn till IVANTI!

Vår ITSM leverantör LANDESK byter namn till Ivanti. Bolaget har utvecklat sin produktportfölj kraftigt och behöver ett namn som bättre speglar bolaget idag.