SERVICE MANAGEMENT

Med hjälp innovativa Enterprise Service management lösningar uppnår kunder effektiva tjänsteleveranser och användarupplevelser i världsklass.

Zitac-Service_management_icon

Zitac är en av Nordens mest fokuserade Service Management partners med tjänster och lösningar levererade i hela Europa. Vårt erbjudande riktar sig främst mot medelstora och stora organisationer som vill arbeta med en kundnära och långsiktig kompetenspartner.

 

Val av plattform

Zitac har valt att arbeta med etablerade plattformar och verktyg för Enterprise Service Management, såsom Ivanti Service Manager (HEAT) och Bomgar, men också bygga egna Self-service portaler och processer med Symantec Workflow, som bland annat Gartner har lyft fram kring ledande automationsplattformar.

Som om inte det vore nog har vi även Onify. Ett helt nytt sätt att göra IT-tjänster tillgängliga för användare. Plattformen integrerar och samlar information från flera system – i ett enkelt och sökbart gränssnitt. Responsen på Onify har varit enorm från våra kunder.

Med hjälp av vår ITSM assessment kan vi även hjälpa kunder välja rätt plattform.

  • Allt
  • Utbildning
  • Partner
  • Kundcase
  • Tjänst
  • Event

Ivanti Service Manager (powered by HEAT) – Kursöversikt

Utbildningen bygger på senaste tillgängliga versionen och riktar sig till personer som är bekanta med Ivanti Service Desk och därmed innehar en grundförståelse i produkt och gränssnitt.

Ivanti

IT Lifecycle Management och Service Management är det bästa sättet att beskriva vår nygamla leverantör som bildades från bolagen Heat och LANDESK.

Bomgar

Bomgar är helt klart ett företag som ligger i framkant av teknologin för avancerad Remote Support, fjärrstyrning och Privileged Access Management.

Ljusdals Kommun Levererar IT tjänster med Onify

Ljusdals kommun levererar IT-tjänster med Onify som ServicePortal.

Automation och Self Service hos Karlstads Kommun

Karlstads Kommun satsar på Self Service och Automation med Ivanti Service Desk för att underlätta för användarna och IT-avdelningen.

Användarfokus i världsklass

Zitac levererade Ivantis integrerade IT Management system och ServiceDesk, som vi implementerade i tre steg.

IT Service Management Assessment

Våra erfarna konsulter hjälper genom workshopmetodik att identifiera vart ni står idag och kartlägger vilka delar som är viktigast för er organisation framåt.

Onboarding

Zitac har hjälpt många organisationer med att bygga automation kring processer runt den anställde.

Remote control

Supportera alla medarbetare oavsett system, enhet, plats och språk.

Onify Self-service portal

Onify är vårt nya gränssnitt till egentligen vilket system som helst, men framförallt använder vi Onify som ett gemensamt gränssnitt för IT tjänster, en IT portal.

Servicedesk - Enterprise Service Management

ServiceDesk revolutionen händer nu!

27 Sep

ITSM Borås 2017 – ITSM i förändring 27 september

Utvecklingstakten för IT-branschen är högre än någonsin och traditionell IT service management (ITSM) ställs på sin spets.