IT SERVICE MANAGEMENT

Med hjälp innovativa Enterprise Service management lösningar uppnår kunder effektiva tjänsteleveranser och användarupplevelser i världsklass.

Zitac-Service_management_icon

Zitac är en av Nordens mest fokuserade Service Management partners

med tjänster och lösningar levererade i hela Europa. Vårt erbjudande riktar sig främst mot medelstora och stora organisationer som vill arbeta med en kundnära och långsiktig kompetenspartner.

 

Val av plattform

Zitac har valt att arbeta med etablerade plattformar och verktyg för Enterprise Service Management, såsom Ivanti Service Manager men också bygga egna Self-service portaler och automatisera processer med Decisions, som bland annat Gartner har lyft fram kring ledande automationsplattformar.

Som om inte det vore nog har vi två mer paketerade portal och automationslösningar med väletablerade Zervicepoint som är mästare på beställnings och onboardingportaler och även Onify. En helt ny sökbaserad plattform för digitalisering. Extra kul är det att både Zervicepoint och Onify är Svenska bolag med stark förankring och lokal support.

Är du tveksam på vad som är rätt för er? Med hjälp av vår ITSM assessment hjälper vi dig att välja rätt plattform.

  • Allt
  • Event
  • Kundcase
  • Utbildning
  • Partner
  • Tjänst

Är du redo att ta nästa steg inom ESM?

Nordens största privata vårdgivare Capio berättar om sin resa mot en mer automatiserad och processbaserad Enterprise Service Management-lösning.

Ljusdals Kommun Levererar IT tjänster med Onify

Ljusdals kommun levererar IT-tjänster med Onify som ServicePortal.

Ivanti Service Manager (powered by HEAT) – Kursöversikt

Utbildningen bygger på senaste tillgängliga versionen och riktar sig till personer som är bekanta med Ivanti Service Desk och därmed innehar en grundförståelse i produkt och gränssnitt.

Ivanti

IT Lifecycle Management och Service Management är det bästa sättet att beskriva vår nygamla leverantör som bildades från bolagen Heat och LANDESK.

BeyondTrust

BeyondTrust är helt klart ett företag som ligger i framkant av teknologin för avancerad Remote Support, fjärrstyrning och Privileged Access Management.

Automation och Self Service hos Karlstads Kommun

Karlstads Kommun satsar på Self Service och Automation med Ivanti Service Desk för att underlätta för användarna och IT-avdelningen.

IT Service Management Assessment

Våra erfarna konsulter hjälper genom workshopmetodik att identifiera vart ni står idag och kartlägger vilka delar som är viktigast för er organisation framåt.

Onboarding

Zitac har hjälpt många organisationer med att bygga automation kring processer runt den anställde.

Enterprise Service Management

ServiceDesk revolutionen händer nu!