Customer Service Management

Korta ner väntetider och effektivisera serviceprocesser genom att eliminera behovet av manuellt arbete. 

Automatisera er kundservice

Alla processer kan automatiseras - är det verkligen så? Kanske inte men det är helt klart att en stor del av de repetitiva uppgifterna vi har kan bli enklare genom att man automatiserar stora delar av den. Med automation kan man knyta ihop system och processer med varandra, och få data uppdaterat i alla system. Skapa kontroll genom att få en överblick helt enkelt. Genom att strukturera processen och ta bort manuella steg kommer processen bli genomförd på samma sätt varje gång, vilket skapar kvalitet.

För att bygga integrationer och automatiserar processer gäller det att förstå och tänka i processer så vi inte bygger bort den flexibilitet som måste finnas där. Det kräver erfarenhet och det har vi gott om. Ta kontakt med oss så berättar vi mer!

Customer Service

Kundcase

Karlstads Kommun effektiviserar genom automation och Self-service.

Tillsammans med Karlstads IT avdelning implementerade vi på Zitac en ny Self-Service portal med produkten Ivanti Service Desk. Lösningen har ett enkelt och snyggt webgränssnitt som användarna snabbt känner igen sig i
Läs hela kundcaset

Karlstad Kommun
karlstads_kommun_nyhet_zitac

Varför Zitac som partner

  • Zitacs Service Management team har några av dem absolut bästa i branschen
  • Strukturerad och erfaren implementationspartner som utmanar dig att ta nästa steg
  • Stark renommé med många positiva kundreferenser. Vi tror på långsiktiga partnerskap
  • Maximera din investering i Ivanti och nå snabba resultat med vår erfarenhet

Modern kundservice integrerar och automatiserar

Ett sätt att automatisera kundservice är att slå samman era servicekanaler och integrera era system. Isolerade informationskanaler är ett stort hinder för en framgångsrik omnikanalstrategi, och samma sak gäller automatisering.

Om era kanaler och automatiska processer inte påverkas av varandra blir samarbete och effektivitet lidande. Det är viktigt att era automatiserade processer kan integreras med varandra och med era andra verktyg. Att man kan dra nytta av att samla exempelvis chattloggar, ärehanteringstickets, supportsamtalinspelningar och mejl i ett enda gränssnitt för enkel åtkomst och kommunikation.

Zitac ser till att få era system att prata med varandra och automatiserar era processer. Vi är partner till flera marknadsledande leverantörer inom Service Management och kan bidra med lång erfarenhet och kompetens inom området.

 

Licenser

Köp era licenser via oss så garanterar vi att ni får en hel del kunskapsutbyte och erfarenhet på köpet.

Implementation

Låt oss korta ner startsträckan från köp tills ni går live. Som implementationspartner ser vi till att ni får en så bra start som möjligt.

Konsultation

Zitac kan erbjuda er marknadens vassaste konsulter när ni är redo att automatisera och integrera kundservice processer.

Blogginlägg

Tre fördelar med Enterprise Service Management

Vad är egentligen ett Enterprise Service Management system? Och vad är fördelarna med att skala upp sin ITSM lösning och gå utanför vanlig IT? I denna artikel benar vi ut vad skillnaden är mellan ITSM och ESM samt ger ett par exempel på när en ESM lösning lönar sig i organisationen.

IT Säkerhet - Förväntning vs. Verklighet

IT Säkerhet är ett ämne dagarna som dessa. Hotet för nya säkerhetsincidenter har ökat markant det senaste och attacker som "Coop-incidenten", "Norsk Hydro" och andra nu kända fall som nu blivit uppmärksammat i media gör att fler verksamheter har fått upp ögonen för hotbilden.

Vad är hyperautomation?

Att det dyker upp nya buzzwords inom IT-sfären är vi vana vid och ett av de hetaste för tillfället är hyperautomation. Tony ger sin förklaring till vad hyperautomation är.

Zitacs Service Management experter

Stärk upp med marknadens vassaste SM konsulter

Om ni är i behov av att resursförstärka ett projekt eller behöver en konsult eller ett team som kan stötta er under en tidsbestämd period, så erbjuder vi marknadens mest kompetenta konsulter inom Service Management. Oavsett om ni är i behov av tekniskt kompetenta resurskonsulter eller framåtlutade projekt- och förändringsledare med högsta kompetens inom SM så är ni varmt välkomna att ta kontakt för förfrågan.

ITSM

Vi lär känna Klara Stadenfeldt

Klara tillhör ITSM teamet här på Zitac och arbetar som projektledare och IT-konsult med fokus på Zendesk.

ITSM

Vi lär känna Timothy Risby

Timothy jobbar som IT Service Management-konsult och utgår från vårt kontor i Malmö.

Vill du arbeta med en IT-partner i framkant?
Kontakta oss.

Skriv i dina uppgifter så kontaktar vi dig eller hör av dig till Ebba +46-31 350 22 08 ebba.isacsson@zitac.se