Geely Business Center skapar bättre hantering med Ivanti Neurons for ITSM
Geely har gått från manuell hantering av flera arbetsprocesser till ett mer automatiserat arbetsflöde, som har sparat dem både tid och arbete tack vare Zitac och Ivanti Neurons for ITSM
Thomas Concrete Group får en centraliserad och säkrare IT-infrastruktur
Thomas Concrete Group producerar och distribuerar högkvalitativ fabriksbetong, till både kommersiella och privata kunder inom byggbranschen. I en bransch som man kanske inte förknippar med IT och teknik, ligger Thomas Concrete Group i framkant, med stora satsningar på digitalisering.
Zitac levererar säkra lösningar för Arlanda Express
Arlanda Express ställer höga krav på deras IT nätverket för att hålla driftledningscentral och kontor uppkopplade. I det här kundcaset berättar vi hur Zitac har byggt ett robust nätverk med fokus på säkerhet för Arlanda Express.
Kundcase
Capio satsar på Enterprise Service Management
"Zitac har hjälpt oss med en effektiv och enhetlig Enterprise Service Management lösning"
Jack Langgaard, Service Desk Manager, Capio
Läs hela kundcaset

Zitac stärker IT säkerheten hos skyddat företag
Med vår spetskompetens på Zitac får vi ibland möjligheten att arbeta med uppdrag som är av samhällsviktig karaktär och säkerhetsklassade. Vi är otroligt stolta och glada att bli vald som partner för dessa uppdrag och vill gärna berätta mer om projekten även om vi är begränsade till att hålla vår kund anonym.
Svenska Mässan Gothia Towers väljer Ivanti och Zitac
Svenska Mässan Gothia Towers går från Microsoft SCCM och väljer att ta nästa steg inom klienthantering.
Effektiv Remote Support för butiker
Läs mer om hur BeyondTrust (före detta Bomgar) hjälpte en butikskedja att lyfta.
Heltäckande säkerhetslösning för Friskis och Svettis
Med hjälp av Fortinetsprodukter har vi levererat en helhetslösning för vår kund Friskis & Svettis.
Ljusdals Kommun Levererar IT tjänster med Onify
Ljusdals kommun levererar IT-tjänster med Onify som ServicePortal.
Automation och Self Service hos Karlstads Kommun
Karlstads Kommun satsar på Self Service och Automation med Ivanti Service Desk för att underlätta för användarna och IT-avdelningen.
Vill du arbeta med en IT-partner i framkant?
Kontakta oss.
Vill du veta mer om någon av våra tjänster och hur vi kan hjälpa dig? Fyll i vårt formulär så kontaktar vi dig inom kort.
Och tycker du att det är krångligt att fylla i formuläret, går det så klart lika bra att ringa till oss: +46-31-709 61 90