Licenser

Vi är officiell återförsäljare av Zendesklicenser. Köp era licenser via oss så garanterar vi att ni får en hel del kunskapsutbyte och erfarenhet på köpet.

Implementation

Låt oss korta ner startsträckan från köp tills ni går live. Som implementationspartner ser vi till att ni får en så bra start med Zendesk som möjligt.

Konsultation

Zitac kan erbjuda dig några av marknadens vassaste konsulter när behov uppstår. Vi är lyhörda och skräddarsyr uppdragen efter era önskemål.

Vi hjälper er med Zendesk

Oavsett om ni precis ska köra igång med Zendesk eller är erfarna användare så kan vi hjälpa er att sätta upp och använda Zendesk på bästa sätt. Vi erbjuder olika former av konsultation, utbildning och support. Kontakta oss så berättar vi hur vi kan hjälpa just er. Alla våra workshops och utbildningar i Zendesk verktyg kan genomföras på svenska och på engelska.

Zendesk partner
Zendesk

Kundcase

Capio satsar på Enterprise Service Management

"Zitac har hjälpt oss med en effektiv och enhetlig Enterprise Service Management lösning"
Jack Langgaard, Service Desk Manager, Capio

Läs hela kundcaset

Capio

Revolutionera kundupplevelsen med Zendesk

Hjälpcenter & webbforum

Bygg ett hjälpcenter och webbforum åt dina kunder så de kan lösa problem i sin egen takt samtidigt som du frigör tid för dina medarbetare i supporten.

AI & Botar

Ge omedelbara svar till kunderna, dubblera era medarbetares kapacitet, analysera data och spara tid och pengar. AI utvecklar en bättre CX upplevelse.

Meddelanden

Lägg till meddelanden på webbplatser och i mobilappar så att kunderna kan nå er där det passar dem bäst.

Personliga interaktioner

Underhåll kontakt genom personliga interaktioner och låt supportagenter föra vidare konversationen utan att tappa sammanhanget.

Kontrollera data

Facilitera samarbete för teamet, byt mellan kanaler och arbeta smartare med automatiseringar i arbetsflödet för att effektivisera arbetsprocessen.

Enhetlig arbetsyta

Ett intuitivt och användarvänligt gränssnitt som supportagenterna lätt kan navigera i. 

Redo att titta närmare på Zendesk? - Kontakta oss!

Vad erbjuder Zitac som IT-partner för Zendesk?
Zitac är er dedikerade IT-partner som specialiserar sig på att implementera, utveckla och supportera Zendesk-lösningar för att optimera er kundsupport.
Vilka tjänster omfattar implementeringen av Zendesk med Zitac?
Vår implementeringstjänst inkluderar konfiguration, anpassning och integration av Zendesk för att möta dina unika behov och mål.
Hur kan Zitac stödja utvecklingen av Zendesk för mitt företag?
Zitac erbjuder kontinuerlig utveckling av Zendesk-lösningar, inklusive anpassade funktioner och integrationer för att hålla systemet anpassat till ert företags tillväxt och förändringar.
Vad innebär support från Zitac för Zendesk?
Vår supporttjänst täcker allt från daglig användning till löpande underhåll. Vi finns tillgängliga för att besvara frågor, lösa problem och se till att Zendesk fungerar optimalt.
Kan Zitac hjälpa till med migrering från andra supportplattformar till Zendesk?
Ja, Zitac erbjuder expertis inom migrering från olika supportplattformar till Zendesk, och vi strävar efter att göra övergången så smidig som möjligt.
Kan Zitac anpassa Zendesk för specifika branschkrav och behov?
Absolut, Zitac specialanpassar Zendesk för att möta specifika branschkrav och behov och se till att lösningen är optimerad för ditt företags unika kontext.
Gör Zitac utvärdering av befintligt Zendesk system?
Absolut, vi har en färdigpaketerad health check där våra konsulter analyserar er befintliga situation och ger tips och rekommendationer på åtgärder.
Health check

Utvärdera er Zendesk miljö med Zitac

Zitac erbjuder en djupgående health check för ert kundtjänstsystem, inklusive plattformar som Zendesk. Vi förstår att det kan vara utmanande att fullt ut optimera och dra nytta av den omfattande funktionalitet som Zendesk erbjuder. Vårt erfarna team av Zendesk-konsulter på Zitac kan göra en betydande skillnad för er organisation.

Genom att utföra en grundlig bedömning av ert Zendesk-system identifierar vi områden för förbättring och initierar åtgärder för att optimera användningen av plattformen.

Vår health check är en bra start till att få ert Zendesk system att må bra och leverera på lång sikt.

Health Check zendesk

Blogginlägg

Så lyckas du med ”Shift left” i din supportorganisation!

Brottas du med för långa ledtider på incidenter och problem? Lägger dina specialister för mycket tid på att lösa incidenter och problem? Vi går igenom hur ni kan arbeta smart för att ligga steget före och utveckla er It miljö med shift left principen.

Tre fördelar med Enterprise Service Management

Vad är egentligen ett Enterprise Service Management system? Och vad är fördelarna med att skala upp sin ITSM lösning och gå utanför vanlig IT? I denna artikel benar vi ut vad skillnaden är mellan ITSM och ESM samt ger ett par exempel på när en ESM lösning lönar sig i organisationen.

Vad är hyperautomation?

Att det dyker upp nya buzzwords inom IT-sfären är vi vana vid och ett av de hetaste för tillfället är hyperautomation. Tony ger sin förklaring till vad hyperautomation är.

Zitacs Service Management experter

Stärk upp med marknadens vassaste Zendesk konsulter

Om ni är i behov av att resursförstärka ett projekt eller behöver en konsult eller ett team som kan stötta er under en tidsbestämd period, så erbjuder vi marknadens mest kompetenta konsulter inom Service Management. Oavsett om ni är i behov av tekniskt kompetenta resurskonsulter eller framåtlutade projekt- och förändringsledare med högsta kompetens inom Zendesk så är ni varmt välkomna att ta kontakt för förfrågan.

Våra experter

Vi lär känna Klara Stadenfeldt

Klara tillhör ITSM teamet här på Zitac och arbetar som projektledare och IT-konsult med fokus på Zendesk.

Våra experter

Vi lär känna Timothy Risby

Timothy jobbar som IT Service Management-konsult och utgår från vårt kontor i Malmö.

Vill du arbeta med en IT-partner i framkant?
Kontakta oss.

Skriv i dina uppgifter så kontaktar vi dig.