Licenser
Vi är officiell återförsäljare av Zendesklicenser. Köp era licenser via oss så garanterar vi att ni får en hel del kunskapsutbyte och erfarenhet på köpet.
Implementation
Låt oss korta ner startsträckan från köp tills ni går live. Som implementationspartner ser vi till att ni får en så bra start med Zendesk som möjligt.
Konsultation
Zitac kan erbjuda dig några av marknadens vassaste konsulter när behov uppstår. Vi är lyhörda och skräddarsyr uppdragen efter era önskemål.
Vi hjälper er med Zendesk
Oavsett om ni precis ska köra igång med Zendesk eller är erfarna användare så kan vi hjälpa er att sätta upp och använda Zendesk på bästa sätt. Vi erbjuder olika former av konsultation, utbildning och support. Kontakta oss så berättar vi hur vi kan hjälpa just er. Alla våra workshops och utbildningar i Zendesk verktyg kan genomföras på svenska och på engelska.

Kundcase
Capio satsar på Enterprise Service Management
"Zitac har hjälpt oss med en effektiv och enhetlig Enterprise Service Management lösning"
Jack Langgaard, Service Desk Manager, Capio
Läs hela kundcaset

Revolutionera kundupplevelsen med Zendesk
Hjälpcenter & webbforum
Bygg ett hjälpcenter och webbforum åt dina kunder så de kan lösa problem i sin egen takt samtidigt som du frigör tid för dina medarbetare i supporten.
AI & Botar
Ge omedelbara svar till kunderna, dubblera era medarbetares kapacitet, analysera data och spara tid och pengar. AI utvecklar en bättre CX upplevelse.
Meddelanden
Lägg till meddelanden på webbplatser och i mobilappar så att kunderna kan nå er där det passar dem bäst.
Personliga interaktioner
Underhåll kontakt genom personliga interaktioner och låt supportagenter föra vidare konversationen utan att tappa sammanhanget.
Kontrollera data
Facilitera samarbete för teamet, byt mellan kanaler och arbeta smartare med automatiseringar i arbetsflödet för att effektivisera arbetsprocessen.
Enhetlig arbetsyta
Ett intuitivt och användarvänligt gränssnitt som supportagenterna lätt kan navigera i.
Redo att titta närmare på Zendesk? - Kontakta oss!
Vad erbjuder Zitac som IT-partner för Zendesk?
Vilka tjänster omfattar implementeringen av Zendesk med Zitac?
Hur kan Zitac stödja utvecklingen av Zendesk för mitt företag?
Vad innebär support från Zitac för Zendesk?
Kan Zitac hjälpa till med migrering från andra supportplattformar till Zendesk?
Kan Zitac anpassa Zendesk för specifika branschkrav och behov?
Gör Zitac utvärdering av befintligt Zendesk system?
Health check
Utvärdera er Zendesk miljö med Zitac
Zitac erbjuder en djupgående health check för ert kundtjänstsystem, inklusive plattformar som Zendesk. Vi förstår att det kan vara utmanande att fullt ut optimera och dra nytta av den omfattande funktionalitet som Zendesk erbjuder. Vårt erfarna team av Zendesk-konsulter på Zitac kan göra en betydande skillnad för er organisation.
Genom att utföra en grundlig bedömning av ert Zendesk-system identifierar vi områden för förbättring och initierar åtgärder för att optimera användningen av plattformen.
Vår health check är en bra start till att få ert Zendesk system att må bra och leverera på lång sikt.

Blogginlägg
Så lyckas du med ”Shift left” i din supportorganisation!
Brottas du med för långa ledtider på incidenter och problem? Lägger dina specialister för mycket tid på att lösa incidenter och problem? Vi går igenom hur ni kan arbeta smart för att ligga steget före och utveckla er It miljö med shift left principen.
Tre fördelar med Enterprise Service Management
Vad är egentligen ett Enterprise Service Management system? Och vad är fördelarna med att skala upp sin ITSM lösning och gå utanför vanlig IT? I denna artikel benar vi ut vad skillnaden är mellan ITSM och ESM samt ger ett par exempel på när en ESM lösning lönar sig i organisationen.
Zitacs Service Management experter
Stärk upp med marknadens vassaste Zendesk konsulter
Om ni är i behov av att resursförstärka ett projekt eller behöver en konsult eller ett team som kan stötta er under en tidsbestämd period, så erbjuder vi marknadens mest kompetenta konsulter inom Service Management. Oavsett om ni är i behov av tekniskt kompetenta resurskonsulter eller framåtlutade projekt- och förändringsledare med högsta kompetens inom Zendesk så är ni varmt välkomna att ta kontakt för förfrågan.
Vi lär känna Klara Stadenfeldt
Klara kom in i IT-branschen genom sitt intresse för området och började arbeta inom IT-support efter sina studier. Efter avslutat Zitacs talangprogram valde hon att specialisera sig inom ITSM. Klara är certifierad projektledare (CAPM) och arbetar även som IT-konsult på Zitac.
Vill du arbeta med en IT-partner i framkant?
Kontakta oss.
Skriv i dina uppgifter så kontaktar vi dig.