SERVICEDESK OCH SUPPORT

Support

Zitac erbjuder förstklassig support på hela er infrastruktur med lokal förankring i både Göteborg och Stockholm. Vår har ett mycket erfaret team av supportpersonal som ofta kan långt mer än vad man kan förvänta sig och framförallt brinner för att hjälpa användarna.

Vid problem som inte kan lösas via telefon eller fjärrstyrning kan våra IT-konsulter i Göteborg, Stockholm, Örebro, Helsingborg eller Malmö rycka ut för att hjälpa er på plats.

Vi dokumenterar relevant information om din IT miljö i ett säkert och krypterat dokumentationssystem. Vi vet alltid vem som har tillgång till vilken information och vilken access de har och du som kund kan själv gå in och se och uppdatera informationen. Uppdaterad dokumentation är en av nycklarna till bra support för dina användare.

Vi registrerar ditt ärende i vårt ServiceDesk-system så att du enkelt kan följa ditt ärende och dess aktivitet via ett webbaserat gränssnitt eller få uppdateringar via epost. Du kan även själv gå in och lägga till information till ditt ärende och därmed skapas en enkel och informativ kommunikationskanal direkt till våra tekniker.

 

Välkommen att kontakta vår support

Tel: 010-205 15 00
E-post: servicedesk@zitac.net