Support Services

Zitac erbjuder förstklassig support med lokal förankring i Stockholm, Göteborg, Örebro och Malmö. Vårt supportteam sticker ut när det gäller lång erfarenhet, kompetens och kundservice. Ni väljer själva hur ni vill nå vår support, vilka SLA:er som ska gälla och kan enkelt följa hur arbetet går i vårt Servicedesk system. Välkommen att testa oss!

En del av er organisation

Vår viktigaste uppgift är att leverera en jämn, högkvalitativ support till våra kunder. För att lyckas med det har vi sedan starten valt att gå en lite annorlunda väg. Våra supportmedarbetare ska ha en hög teknisk och social kompetens och tillåts arbeta länge med varje enskilt ärende. Vi arbetar kundnära och proaktivt för att minska antalet incidenter. Vi är väldigt stolta över vad vår support dagligen levererar men vill ständigt förbättra oss med hjälp av kundernas feedback, smarta automationer och moderna verktyg.

När ni ingår ett supportavtal med oss dokumenterar vi relevant information om er IT miljö i ett säkert och krypterat dokumentationssystem. Vi vet alltid vem som har tillgång till vilken information och vilken access de har och du som kund kan själv gå in och se och uppdatera informationen. Uppdaterad dokumentation är en av nycklarna till bra support för dina användare.

Uppdaterad dokumentation

Vi ser till att det finns uppdaterad information. Uppdaterad dokumentation är en av nycklarna till bra support för dina användare.

Certifierade experter

Zitac utgår alltid från kompetens och försäkrar dig om att du har några av landets vassaste IT-konsulter som tar hand om dina ärenden.

Bekymmerfri vardag

Vi tar hand om din IT support så du får tid att fokusera på kärnverksamheten.

"Tack vare Zitac har vi fått bättre kontroll på vår IT-miljö. Vi har ökat säkerheten och får löpande rapporter som gör att vi kan agera proaktivt på ett helt nytt sätt."

Martin Eriksson, IT Chef, Joab

Secure Services

Gruppen som jobbar med Secure Services har lång erfarenhet av support och är certifierade inom alla de produkter vi använder. Exempelvis så löses över 80 % av alla ärenden vid första kontakten med vår support. Om ni är i behov av IT support och rådgivning så är detta team redo att hjälpa dig.

Lär känna några av våra experter →

Christopher Bergqvist


Skicka e-post

Kundcase

Läs mer om hur Zitac har hjälpt andra kunder med support

Vill du arbeta med en IT-partner i framkant?
Kontakta oss.

Skriv i dina uppgifter så kontaktar vi dig.