Zitac och OneBot teamar upp som nya partners
I ett steg för att omforma landskapet för IT-tjänstehantering har Zitac Consulting och OneBot gått samman för att ge kunderna fler verktyg och lovar banbrytande framsteg inom automatisering och användarupplevelse.
Med ett engagemang för att leverera toppklassiga lösningar, ser vi på Zitac den viktiga roll automation och AI-driven teknik spelar för att förbättra tjänsteleveransen. OneBots AI-drivna chatbot förenklar servicedesk-processer, ökar produktiviteten och höjer användarvänligheten, perfekt i linje med Zitacs vision.

Vad är OneBot?
OneBot är en AI-driven chatbot designad för att effektivisera driften av er IT-servicedesk genom att automatisera rutinuppgifter, minska ärendevolymen, möjliggöra för standardiserad incidentrapportering, underlätta snabba godkännanden, samt ge omedelbar tillgång till information och integrera med olika system med hjälp av workflows och moderna integrationsmetoder.
Erbjuder en färdig intregration med Ivanti Neurons For ITSM
Nyckeln i partnerskapet ligger i den inbyggda och förkonfigurerade integration med Ivanti Neurons för ITSM. Denna integration gör det möjligt för Zitac att snabbt och enkelt hjälpa kunder integrera OneBot och Ivanti Neurons For ITSM och därigenom förbättra effektiviteten i olika operativa aspekter i verksamheten.
Vi ser att OneBot kompletterar Ivanti Neurons For ITSM perfekt och vårt ITSM team ser stor potential i kombinationen. Det här är precis vad Ivanti Neurons for ITSM behöver för att få ett komplett IT Service Management system.
Läs mer om partnerskapet med OneBot
Boka ett möte med någon av våra ITSM experter för att få mer information om OneBot.