Support i världsklass med BeyondTrust!

Av policyskäl kan följande kund inte vara publikreferens men vill gärna dela med sig av en lyckosam leverans.

Kunden är ett välkänt varumärke med butiker i hela Norden. När Zitac kom i kontakt med kunden fungerade inte supporten optimalt och det fanns till och med butiker som valde att inte kontakta supporten trots IT relaterade problem.
Kunden sökte därför efter marknadens bästa remote verktyg för att ge kvalitativ support till alla användare oavsett var de befinner sig och avsett vilken utrustning som används, de använder såväl PC med Windows som androidbaserade surfplattor och mobiltelefoner i verksamheten.
 

Lösning

Efter att ha utvärderat flera lösningar föll valet på BeyondTrust Remote Support. Dels har BeyondTrust många nöjda referenser med just butiker som huvudsaklig verksamhet, men det var också förmågan att enkelt och snabbt stötta användarna i butikerna som bidrog till val av plattform. Om utrustningen i butiken inte fungerar, fungerar inte försäljningen och varje minut blir kritisk -  och därför var tiden och enkelheten att koppla upp för att hjälpa användaren avgörande.

Hela kommunikationen kan spelas in för uppföljning och för att kunna användas i utbildning.

Nu har kunden använt BeyondTrust i många år och vi skulle vilja säga att det är en av Zitac´s mest nöjda kunder.

Hör av dig om du vill veta mer om våra säkerhetstjänster!

Kontaktperson

Peter Andersson

Key Account Manager - IT Security