WEBINAR

Hur ett samlat och lättanvänt gränssnitt kan spara tid och ta kontroll

Bemästra din data med ett internt Google

Tar det lång tid att hitta information om dina kunder, anställda, fakturor och IT-utrustning?

Behöver ni logga in och ut mellan olika portaler och gränssnitt för att sammanställa och uppdatera information?

Skulle ni jobba mer effektivt om alla ute i organisationen själva kunde söka och direkt hantera den information man behöver?


Om svaret på någon av frågorna ovan är JA är vårt webinar den 27:e april väl investerad tid för dig. 

Varmt välkommen att under 40 minuter lära dig mer om;

  • Hur Onifys plattform integrerar mot er befintliga infrastruktur och gör rätt information tillgänglig till rätt användare - i ett gränssnitt lika enkelt som Google.
  • Varför Onifys plattform och användarvänliga gränssnitt kan hjälpa er korta 80% av både ledtid och administrativ tid i flera av era processer.
  • Lyssna till exempel från kunder där allt från fakturahantering till IT beställningsprocesser har blivit enklare, mer kontrollerbart och långt mer kostnadseffektivt med hjälp av Onify.

Detta webinar är för dig som jobbar med digitalisering i verksamheten och vill ta nästa steg mot effektiva arbetsflöden. 

Onify logo

Webinar

Var
On demand
Partner
Onify

Talare

Robert Lundsten. Robert är skapare av Onifys plattform och brinner för att effektivisera och automatisera manuella processer. Robert berättar om de affärsbehov som legat till grund för utvecklingen av plattformen.

 

 

Jens Lantz. Jens har under lång tid hjälp företag med deras digitaliseringsresa. Att hitta riktiga affärsvärden i nära samarbete med människorna som skall använda systemen är en viktig drivkraft.

 

 

Tony Aronsson. Tony har jobbat under många år med digitaliserings och automationsplattformar och har genom sin erfarenhet plockat upp många do's and dont's som han kommer dela med sig av under webinaret.

 

 

Ebba Isacsson. Ebba har sitt expertområde inom CRM och en bred erfarenhet av att digitalisera verksamheter.