Secure Access
Idag är det mer vardag än undantag att en medarbetare befinner sig på ett externt nät, pratar ett annat språk och behöver åtkomst till ett visst system under en viss period. Supportera alla medarbetare oavsett system, enhet, plats och språk med vår tjänst Secure Acces.
IT supportens huvudsakliga syfte är att medverka till att organisationens användare når sina mål vilket i sin tur leder till att verksamhetens affär blir lyckosam. Det innebär att IT supporten främst förväntas minimera medarbetarnas påverkan av incidenter genom effektiv hantering av inrapporterade ärenden.
Att uppnå målen har inte blivit lättare då typ av användare, system och utrustning varierar i allt högre grad. Till detta kan finns höga verksamhetskrav på spårbarhet och säker access i kontakten med den anställde.
Kundcase
Butikskedja fick support i världsklass
Kunden sökte efter marknadens bästa remote-verktyg för att ge kvalitativ support till alla sina användare – oavsett placering och vilken utrustning som används.
BeyondTrust revolutionerar användarsupporten
BeyondTrust´s marknadsledande lösningar hjälper den anställde på en IT Support att öka verksamhetens effektivitet genom att möjliggöra säker, snabb och kontrollerad access till i stort sätt alla enheter och användare runt om i världen.
BeyondTrust kan också managera och övervaka access till kritiska system utan VPN (Priviliged Access Management) och lagra och hantera lösenord på ett säkert vis (Vault).
BeyondTrust ligger i framkant av teknologin för avancerad Remote Support, fjärrstyrning och Privileged Access Management.
Läs mer om BeyondTrust
Våra senaste Blogginlägg
Tre fördelar med Enterprise Service Management
Vad är egentligen ett Enterprise Service Management system? Och vad är fördelarna med att skala upp sin ITSM lösning och gå utanför vanlig IT? I denna artikel benar vi ut vad skillnaden är mellan ITSM och ESM samt ger ett par exempel på när en ESM lösning lönar sig i organisationen.
IT Säkerhet - Förväntning vs. Verklighet
IT Säkerhet är ett ämne dagarna som dessa. Hotet för nya säkerhetsincidenter har ökat markant det senaste och attacker som "Coop-incidenten", "Norsk Hydro" och andra nu kända fall som nu blivit uppmärksammat i media gör att fler verksamheter har fått upp ögonen för hotbilden.
Kontakta oss.
Vi blir glada om du hör av dig!
Skriv i dina uppgifter så kontaktar vi dig eller hör av dig till Peter +46 763-11 38 09 Peter.andersson@zitac.se