
Effektivisering
Kortare ledtider och administration
Flexibel plattform
Anpassas till våra behov
Enkelt gränssnitt
Ingen utbildning behövs
Färre misstag
Digitala & standardiserade processer
Onify används av hela organisationen hos Helsingfors Universitet
2021 hanterades 70 000 ärenden på Onifys plattform av 17 000 användare (anställda och studenter)
Onifys plattform gör det möjligt att enkelt söka och hantera 160 000 objekt som exempelvis datorer, mjukvara, byggnader & produkter
Onifys platform möjliggör stora tidsvinster –
Exempelvis för beställning av hårdvara!
85% tidseffektivisering
Ledtid 2 veckor => 2 dagar
Admin tid 8 timmar => 1 timme

"The benefit of switching from legacy SW ordering system to Onify was directly related to maintenance costs and unifying our technology stack – the old system was reaching its end-of-life and becoming impossible to maintain, and the implementation didn’t conform to our current standards and policies. So in this case, the advantage was about technological maturity. Now the SW ordering service is implemented on the same platform as other similar services, and this is a direct benefit for our technical staff. And replacing old legacy systems is more easy now."
Sami Nikander, IT Specialist at University of Helsinki