WEBINAR
Så automatiserar ni era IT- och HR-processer

Automatisera era interna IT- och HR-processer med Zervicepoints självbetjäningsportal


Zitac och Zervicepoint har under en lång tid arbetat med att underlätta företags interna IT- och HR-processer med Zervicepoints självbetjäningsportal. Många har deltagit i Zervicepoints HR-workshops eller våra presentationer där vi visat exempel på hur olika kunder arbetar med Zervicepoint för att underlätta och automatisera det dagliga arbetet inom HR och IT. På detta webinar fokuserar vi på hur du enklast och snabbast startar arbetet och skapar nytta för användare, HR och IT och vad det kostar eller om ni tjänar på självbetjäning.

 

 

Kort om Zervicepoint
Zervicepoint är en webbaserad portal som samlar alla interna processer till en enda plats. Gränssnittet är enkelt och håller alltid användaren uppdaterad oavsett vart hen befinner sig. Zervicepoint rättar sig efter dina angivna krav och kan därför användas hur du vill. En process startas oftast genom att skicka data från ett formulär, som i sin tur distribuerar information till andra system. Resultatet är hög kvalitet och sparar tid för dig, dina kollegor och ditt företag.

 

Onsdagen den 20 januari kl 10.00 - 11.00 anordnar vi ett webinar där vi visar hur snabbt och enkelt vi kan hjälpa er att komma igång och få effektivitetsvinster, lägre kostnader och nöjdare medarbetare genom att använda denna Zervicepoint.


Agenda

Vi tittar på de tre vanligaste frågorna:

  1. Hur sparar vi tid och underlättar för din organisation?
  2. Var kan vi börja och hur?
  3. Kostnad eller besparing att investera i självbetjäning?

 

Information

När
20 Jan 2021
Tid
10:00 - 11:00
Var
Microsoft Teams

Anmäl dig här