ServiceDesk – IT Service Management

IT avdelningens ansikte mot användarna

ServiceDesk skall vara ett system som effektivt stödjer ditt supportteam och ger IT-avdelningen underlag för utveckling, förbättring och förändring.

Vi på Zitac har lång erfarenhet av IT Service Management och vi vet vad som krävs för att implementera effektiva ServiceDesk system för alla typer av organisationer. Våra dedikerade konsulter stödjer kunder framförallt i Norden men även Europa och vi arbetar fokuserat med Ivanti Service Manager.

Det bästa vi vet är när användarna är nöjda. Och att få er som nöjda kunder får vi genom att med gedigen kunskap och stort engagemang leverera marknadens bästa ServiceDesk system.

Ivanti Service Manager

Ivanti Service Manager  eller LANDESK som produkten tidigare hette, har ett mycket modernt enkelt och snyggt gränssnitt som passar lika bra för mobila som stationära enheter, Processerna baseras på ITILs ramverk men kan enkelt anpassas till dina behov – det är några av anledningarna till varför vi valt att arbeta med Ivanti Service Manager.

Att Ivanti som företag verkligen utvecklar produkten och hela tiden kommer med mängder av nya och uppdaterade  funktioner känns bra – är bra – och krävs av en innovativ leverantör. Men mest av allt kommer det er – våra kunder tillgodo.

Självklart kan vi leverera Ivanti Service Manager som tjänst i Ivantis Cloud miljö eller installerat i er IT-miljö.

Intresserad?

Kontakta mig gärna – du hittar mina kontaktuppgifter till höger.