Zitac ställer ut på Servicedesk Forum 30-31 Maj 2017

Zitac ställer ut på Servicedesk Forum 30-31 Maj 2017

Zitac ställer ut på Servicedesk Forum 30-31 Maj 2017

Under de senaste åren har projekt inom Self Service och Servicedesk blivit högprioriterade och ett högt antal organisationer inser att man behöver öka sin service mot användarna och möta upp deras förändrade behov. Många branscher och yrken påverkas av den genomgripande förändringen och allt fler har börjat fundera på hur automatiseringen och digitaliseringen påverkar hur vi arbetar.

 

 

Skormklipp

 

Kundernas krav förändras och den digitala generationen ställer nya krav på blixtsnabb service, som i många fall ska vara tillgänglig dygnet runt i många olika kanaler. Utmaningen är inte bara att tillgodose dessa krav utan att samtidigt se till att servicen passar kunder med olika förkunskap och olika behov.

Tekniken bjuder dock på många möjligheter – att styra och följa upp ärenden har aldrig varit lättare och bara fantasin sätter gränser för vilka förbättringar som kan göras med kundinsikter och rätt verktyg.

 

 Läs mera om Servicedesk Forum 2017 30-31 Maj 2017 >>>

 

 

 

 

 

Event

Antal dagar: 2
Tider: 08.30 - 18.30
Pris: kr
Övrigt:
Stockholm - Kista Science Tower Conference

Datum:
2017-05-30 - 2017-05-31

Kontaktperson

Patrik Gyllhamn

Patrik Gyllhamn

Marknadschef

0730-29 63 64

patrik.gyllhamn@zitac.se