Zitac ställer ut på Servicedesk Forum 23-24 Maj 2018

Zitac ställer ut på Servicedesk Forum 23-24 Maj 2018

Zitac ställer ut på Servicedesk Forum 23-24 Maj 2018

Framtidens Servicedesk – hur effektiviserar du supporten med stöd av Artificiell Intelligens (AI), Chattbotar och Automation? Den teknologiska utvecklingen går otroligt snabbt och idag har vi större möjligheter än någonsin att skapa en kundanpassad och framgångsrik supportorganisation.

Men samtidigt som de tekniska möjligheterna är större än någonsin får vi inte heller glömma bort att service också handlar om att sätta både kunden och medarbetaren i fokus. Hur kan man till exempel förbättra kundens respons och resultat utan att fokusera på KPI:er där fokus istället ligger på mjuka frågor som attityd och värderingar.

Detta och mycket annat kommer vi att diskutera på konferensen i maj. Du kommer också få möjlighet att bli inspirerad av Fredrik Sträng som är en av Sveriges mest välkända alpinister och föreläsare inom ledarskap och motivation. Missa inte möjligheten att lyssna till de som i praktiken har börjat omvandlingen till framtidens servicedesk. Boka din plats på årets viktigaste event redan nu!

dddd

 

 

Läs mera om Servicedesk Forum 23-24 Maj 2018

Event

Antal dagar: 2
Tider: 08.00 - 17.00
Pris: kr Se länk
Övrigt:
Kista Science Tower - Stockholm

Datum:
2018-05-23 - 2018-05-24

Kontaktperson

Fredrik Stolpe

Fredrik Stolpe

Affärsområdeschef IT Lifecycle Management

+46 31-709 61 61

fredrik.stolpe@zitac.se