ITSM Borås 2017 – ITSM i förändring 27 september

ITSM Borås 2017 – ITSM i förändring 27 september

ITSM Borås 2017 -IT service management i förändring.

IT Service Management i förändring: DevOps, data-driven innovation och digitalisering.

Zitac kommer både föreläsa och vara representerade i panelen. 

Utvecklingstakten för IT-branschen är högre än någonsin och traditionell IT service management (ITSM) ställs på sin spets. Branschen utmanas mer än någonsin av nya begrepp, ramverk och modeller som t.ex. DevOps, data-driven innovation, digitalisering, bimodal IT, digital transformation och digital disruption. De nya ramverken handlar ofta om att skapa förbättringar eller innovationer i samarbete mellan flera företag eller mellan olika avdelningar inom ett och samma företag, vilket utmanar traditionella arbetssätt och ’best practices’ inom branschen.

 

Under konferensen kommer flera aktuella frågor att diskuteras:

Hur kommer de nya ramverken att påverka små- och medelstora företag? Kommer ITSM leva kvar i sin nuvarande form? Vilken roll kommer traditionella ’best practices’ och standards som ITIL, COBIT, ISO/IEC att spela i framtiden? samt Vilka nya IT-tjänster kommer att växa fram? Kundernas krav förändras och den digitala generationen ställer nya krav på blixtsnabb service, som i många fall ska vara tillgänglig dygnet runt i många olika kanaler. Utmaningen är inte bara att tillgodose dessa krav utan att samtidigt se till att servicen passar kunder med olika förkunskap och olika behov.

 

 

Anmäl dig och läs mer om ITSM Borås 2017 >>>

 

11

 

 

Event

Antal dagar: 1
Tider: 08.30 - 16.00
Pris: kr Se länk...
Övrigt:
Högskolan i Borås, Allégatan 1, Borås Sparbankssalen, M204

Datum:
2017-09-27 - 2017-09-27

Kontaktperson

Patrik Gyllhamn

Patrik Gyllhamn

Marknadschef

0730-29 63 64

patrik.gyllhamn@zitac.se