Mobile Servicedesk

Zitac har skapat en app för Android och iOS-enheter, både telefoner och tablets, som kommunicerar med Symantec ServiceDesk. Med Mobile Servicedesk kan slutanvändare och tekniker enkelt och snabbt skapa och arbeta med ärenden i ServiceDesken.

Funktionsrik

Att skapa ärenden har aldrig varit enklare, speciellt inte att kunna bifoga foton och ljud med bara några klick. Man kan till och med välja att bifoga sin geografiska position samt en karta. 
Tekniker har ytterligare möjligheter då de kan tilldela ärenden och avsluta dem. De kan dessutom se icke tilldelade ärenden inom sina grupper.

Kom fort igång

Konfigurationen som krävs för att börja använda Mobile Servicedesk är minimal och för en genomsnittsinstallation tar det bara några minuter innan du kan använda appen mot din egen Symantec ServiceDesk.

Detaljerad statistik och analyser

Administratörer kan enkelt tillgå detaljerad användarstatistik som ger information om användarmönster, geografisk spridning, belastning mm.
Prova nu!
Kontakta oss  för ett demokonto eller uppkoppling mot er egen Symantec ServiceDesk.

Mobile Servicedesk finns tillgänglig att hämta från: